tisdag 28 december 2010

..

Spelade lite The Sims 3 idag under tiden jag väntade
på ett nytt spel som jag har köpt skulle uppdatera sig.
Det tog ett tag så jag spelade Sims 3 under tiden,
men uppdateringen utav spelat tog mycket av
hastigheten på datorn med mera så att mina
karaktärer laggade fast.
Jag spelade The Sims 2 istället, riktiga grejer det.
Ett spel jag aldrig kommer till att sluta spela,
även om jag åldras eller om The Sims spelen
utvecklas ännu mer.

Jag spelade på mina karaktärer som
jag gjorde för ett tag sedan.
Jag har döpt karaktärerna efter mig och
min pojkvän, nämligen Emma & Mattias!


Det här är Emma och Mattias i köket när de förbereder för middagen.
Emma & Mattias bor i ett litet hus.
De har precis förlovat sig och försöker att skaffa
sig ett barn.
Mattias söker jobb som en galning efter något
som han är intresserad av men han har inte
hittat något ännu.
När han har fått jobb så ska de flytta till ett större
hus så det blir lagom när det kommer en extra familjemedlem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar