tisdag 3 april 2012

The Sims 3; I Rampljuset~


The Sims 3 - I Rampljuset släpptes för ett tag sedan.
Jag går runt och suktar efter att vilja ha det!
Har faktiskt kommit efter, jag som nästan alltid hängt på låset till butiken samma dag som
spelen släpps!
Har några spel att köpa nu eftersom jag har kommit efter.
Bland annat:
 
Vill ha dem nu!
Behöver en ny dator också! ;) Det är så mycket jag vill ha just nu.
Men får införskaffa mig en sak i taget så blir jag nöjd sen! ^_^


Ni som spelar The Sims, glöm inte att lägga till mig som vän på The Sims 3 Community!~

Follow The Sims blogg

2 kommentarer:

  1. Jag har nyss börjat med ''i rampljuset'', min sim är framgångsrik sångerska. Gillar det. Hon är snart femstjärnig kändis =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Nathalie och tack för din kommentar! =)
      Jag har som sagt inte hunnit köpa det nya spelet "I Rampljuset" ännu.
      Men hoppas att jag kan göra det snart.
      Jag vill också spela som en framgångsrik sångerska.
      Låter kul det där! ^_^

      Radera