söndag 30 januari 2011

God kväll!

Skulle ha krypt ner i sängen för ett tag sedan och spelat
lite på mitt Nintendo DSi, men jag hittade inte det så det blev
att jag satt uppe vid datorn ett tag till, spelade lite The Sims 2.
Egentligen hade jag tänkt spela The Sims 3 lite och sedan
publicera del 2 av Sally Smith, men blev att jag spelade The Sims 2
en stund med min Svensson familj.
Men tänkte berätta lite mer om dem och hur det går.




Emma har blivit gravid och har börjat att skriva dagbok om just graviditeten vecka för vecka.
Hon längtar redan till förlossningen.
Hon är nu i vecka 7.
Emma är mycket trött nu när hon är gravid och ofta hungrig, 
men det är bara för att hon får äta för 2.
Mattias ser fram emot en bebis och att flytta till ett större hus.


_________________________________________________


Hade tänkt se om jag har tid eller hinner fixa med 
Sally Smith i morgon. Men jag lovar inget just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar